Monday, July 1, 2013

FAMILY DAY 2013

2 bulan lepas kalau tak silap aku pun dah lupa..lama sangat dah gambar ni kat pc opis, family day kelab plaza tol damansara telah diadakan dengan jayanya..seronok sangat harap next year kita dapat pegi lagi..harap lagi jauh la.macam this year kitaorg pegi pd saje ok la kan..sebelum tu for my lovely hubby tq very much tolong jaga anak2..aku x larat nk bawak pasal raisya pun baby lagi..pantai kan x sanggup aku tengok anak berpanas..kesian, biar mommy je la yg menggedik ya..lagi pun 2minggu sebelum tu kitaorg dah pegi pantai pd jugak..tapi raisya ditinggalkan di rumah ibunya..(baby sitter raisya). gambar banyak sgt..semua cantik2 tapi bukan aku yang ambil ya..ni gambar dari encik mazlan ali iaitu suami kepada salah sorang dari supervisor kitaorang..terima kasih banyak2..



baru je sampai pagi lagi ni kita breakfast dulu
suasana pun masih redup..tunggula tengah hari kang..terbakar kulit akak tau
aunty yg pakai topi tu la arrange kitaorg punya tempat kat sana..harga sewa tapak boleh dirunding memang terbaik la..murah gila luas pulak tu tempat kitaorg lepak toilet pun dekat very easy u..
 dari jauh merah je..cantik sangat.baju aku tu baju lain ya bukan family day punya baju kerana bajuku adalah besar..
banana boat..wajib tau
 

dah start game
game budak2.. 

 nk balik jom kemas
 buruk no muka aku

ni la camera man..n family yg kecik tu baby atiqah comelkan n his wife pn hasiah..

comel gila budak ni..suka senyum pulak tu geram..

bye2 pd..

No comments:

Post a Comment